nedelja, 3. maj 2015

Prihod v Copenhagen

 
Končno pa sem le tu. Copenhagen me je pričakal v vsej svoji lepoti na sončen in izjemno topel dan. Naj tu omenim, da sva z Matjažem potovala ločeno in da sem prispela na Dansko že včeraj. V opravičilo, da se nisem že prej oglasila, bom z vami delila nekaj prvih utrinkov.

 
V počastitev velikana otroške literature pisatelja Hansa Christiana Andersena je kipar Edvard Eriksen v bronastem kipu upodobil morsko deklico, ki je postala ikona Copenhagna in je ena večjih turističnih atrakcij že od leta 1913...



...jaz pa dodajam še Divje labode...



Kot se za prvi dan spodobi, sem se po ulicah Copenhagna kar nekajkrat izgubila, zato pa sem naletela na marsikaj zanimivega in tukaj imam nekaj za vas. Ali ste vedeli, da imajo tudi na Danskem COBIS(S), kdo bi si mislil?


Seveda to ni naš vzajemni katalog, temveč neke vrste biološko tehnični raziskovalni institut.

 Naravnost očaral me je grad Rosenborg oz. poletna kraljeva rezidenca :


Po prvih vtisih je Copenhagen eno veliko, barvito, kraljevo mesto, ki kar žubori od življenja.


Jutri pa na delo:

Ni komentarjev:

Objavite komentar