torek, 7. april 2015

Prva objava pred odhodom :)

Sem Tanja Mikolič, bibliotekarka, v sevniški knjižnici zaposlena od leta 2012. Zelo rada potujem, veseli me učenje novih jezikov in seveda kultur, predvsem pa sem prepričana, da mi bo mednarodna mobilnost knjižničarjev v programu Erasmus+, pod okriljem katerega nam je finančno omogočena možnost dvotedenske mobilnosti, pripomogla pri pridobitvi novih izkušenj in tudi mednarodnih spoznanj.

Pri svojih knjižničarskih kolegih sem se še pred prejetjem vabila k prijavi projekta »Mobilnost knjižničarjev za kvalitetnejše storitve« že nekajkrat lotila poizvedovanja glede morebitnih možnosti mednarodnega izmenjave/sodelovanja, ki bi v svoje nedrje vabila ožje (bibliotekarsko) strokovno podkovane zaposlene, ob predhodnem zavedanju, da je v slovenskem prostoru bolj znana in razvita zlasti možnost študentskih mednarodnih izmenjav med posameznimi univerzami. Med samimi raziskovanjem o možnostih mobilnosti, ki sem jo izvedla med svojimi kolegi, sem kmalu sicer tudi izvedela, da možnosti mednarodnega sodelovanja sicer obstajajo, vendar pa žal še nisem točno vedela, na koga naj se pri tem obrnem, nakar sem preko virtualne pošte prejela povabilo k prijavi za sodelovanje pri mednarodnem projektu »Mobilnost knjižničarjev za kvalitetnejše storitve«, ki mi je na podlagi razpisanega programa predstavljala vse to, kar sem si sicer tudi sama predstavljala pod pojmom mednarodnega sodelovanja.
Po poslani prijavi k sodelovanju pri projektu mobilnosti Erasmus+, sem kot izbrana kandidatka s strani mentorice skupine, gospe Brede Karun, prejela obvestilo o uspešni prijavi k projektu. Moja velika želja je torej postala resničnost! Kmalu je sledilo prvo srečanje vseh izbranih kandidatov; spoznali smo se v Mestni knjižnici Ljubljani, kjer nas je gostil kolega Matej, ki pa se po spletu naključij žal ne bo udeležil naše mobilnosti (ob tej priložnosti ga sicer še enkrat lepo pozdravljam J). Nedolgo zatem je sledilo naše že drugo srečanje - zoper ista lokacija, isti čas, a tokrat z novimi temami oz. zadolžitvami (na tem srečanju sicer še vedno ni bila prisotna »mobilka« Polonca, ki se nam je pridružila kot zadnja, saj je zasedla mesto »našega« Mateja).

Na našem zadnjem (zadnjem pred skorajšnjim odhodom), tretjem srečanju, in sicer v grosupeljski knjižnici, kjer smo se zbrali prav vsi »mobilci«, smo določili še zadnje podrobnosti, saj prva dva para (med njimi tudi jaz in Ksenija) odpotujeta na izbrano lokacijo mobilnosti že v sredini aprila (prvi sta na vrsti  knjižnica v Zadru in Helsinkih). Na sestanku sta nam »mobilca« Urška in Matjaž odstirala tančice postopka ustvarjanja našega bloga in oblikovanja naše Facebook strani, ki jo bomo za vse vas, ki nas pridno spremljate, vsak dan pridno osveževali prav na »licu mesta«. Zatorej lepo vabim prav vse, ki jih zanima, kaj vse (pestrega) se dogaja v knjižnici v Zadru, Helsinkih, Barceloni in Tårnby-u, da se nam pridružite pri branju, sledenju in komentiranju naših novih »mobilnih« vsebin! :)

Ksenija, Polonca, Sabina in jaz smo že v nizkem štartu, juhej! :)
Nadaljevanje (z zapisi o prvih vtisih) pa sledi že čez nekaj dni…

Do takrat vam pošiljam pomladno obarvan pozdrav,

Tanja

Ni komentarjev:

Objavite komentar